אורי קוקיה חוזר לקווים

אחרי שכבר שימש בעבר כעוזר מאמן בהפועל ירושלים והספיק לחזור לעוד כמה שנים בפרקט, אורי קוקיה ישמש בעונה הבאה כמאמן הראשי של עירוני ר"ג בליגה הארצית. "שמח על ההזדמנות שניתנה לי". ר"ג לא תמשיך להיות חלק מפרוייקט 'שחקן אמיתי'. (צילום: גלעד חזון)


| לילך וייס

 
 
למרות מספר הצעות שהיו לו לעונה הבאה, אורי קוקיה בן ה-38 החליט לתלות שוב את הנעליים ובעונה הקרובה יהיה המאמן של עירוני ר"ג מהליגה הארצית. ב-2014 קוקיה הודיע על פרישה ממשחק פעיל אחרי 14 עונות בליגת העל ו-36 הופעות במדי הנבחרת, והתמנה לעוזר מאמן בהפועל ירושלים. אבל מהר מאוד קוקיה חזר לפרקט והעביר כמה שנים בליגה הלאומית ובליגת העל. בעונה האחרונה שיחק באליצור יבנה ובהפועל ר"גבעתיים מהלאומית והעמיד ממוצעים של 3.4 נקודות ו-5.3 כדורים חוזרים למשחק.
 
"אני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להיות מאמן ראשי בעירוני רמת גן ומודה לחן שניידרמן ולכל ההנהלה על האמון. כולנו מקווים לבנות קבוצה לוחמת ומלוכדת עם חבר׳ה איכותיים שיעשו את המקסימום בכל ערב נתון. "
 
עירוני ר"ג שכבר ידעה ימים יפים בליגת העל ירדה בסוף עונת 16/17 לליגה הארצית. בעונה שעברה הייתה חלק מפרוייקט קידום השחקנים הצעירים של 'שחקן אמיתי' וסיימה במקום השישי בארצית דרום, מרחק 2 ניצחונות מכניסה לפלייאוף. כאמור הקבוצה לא תמשיך עם הפרוייקט בעונה הבאה, ולקוקיה יש כרגע עבודה רבה להרכיב סגל. "אנחנו עדיין בשלבים הראשוניים ובפיגור לעומת שאר הליגה, אבל נעשה את המקסימום להשלים פערים ואני אופטימי שבשבועיים הקרובים נתקדם בבניית הסגל ונגיע מוכנים לתחילת העונה."