malatya oto kiralama malatya web tasarım parça eşya taşıma hacklink satın al sadrazam shell alfa shell şehirler arası nakliyat şehirler arası evden eve nakliyat oto ekspertiz büyü aşk büyüsü ayırma büyüsü büyü aşk büyüsü bağlama büyüsü metal galvanizli sac paslanmaz sac medyum tavsiyeleri medyum şikayetleri medyum yorumları medyum dolunay medyum aşk büyüsü paykasa metal hrp sac paslanmaz çelik web tasarım seo hazır web sitesi evcil hayvan taşıma da pa checker betmatik paykwik bozdurma astropay paykwik

5 טיפים למאמן על הצד המנטאלי

מאמן המעוניין להצעיד את קבוצתו לניצחונות יודע שמעבר ליכולות הפיזיות של שחקניו, עליו לוודא שגם הצד המנטאלי שלהם חזק. צופית תדמור, שעוסקת בפסיכולוגיית ספורט וליווי קבוצות, בסדרת כתבות שיתנו לכם טיפים מחוץ למגרש.


| miriam
מאמן המעוניין להצעיד את קבוצתו לניצחונות יודע שמעבר ליכולות הפיזיות של שחקניו, עליו לוודא שגם הצד המנטאלי שלהם חזק. צופית תדמור, שעוסקת בפסיכולוגיית ספורט וליווי קבוצות, בסדרת כתבות שיתנו לכם טיפים מחוץ למגרש. -- צופית תדמור --

מאמן המעוניין להצעיד את קבוצתו לניצחונות יודע שמעבר ליכולות הפיזיות של שחקניו, עליו לוודא שגם הצד המנטאלי שלהם חזק. שחקן יהיה מסוגל לפעול בעקביות, להתמודד עם מצבי לחץ, להרים את עצמו ממצבי משבר אם יש לו יכולות מנטאליות טובות. לא פעם נתקלנו בקבוצות בהן שיחקו שחקנים מוכשרים אשר לא הצליחו להוביל להישגים בגלל יכולת מנטאלית חלשה. ייתכן מאוד, שאותם שחקנים שלא הצליחו עם מאמן מסוים, יצליחו הרבה יותר בקבוצה אחרת, עם מאמן חדש אשר יצליח לדאוג לכך שיהיו חזקים יותר מנטאלית ובכך להביא לידי ביטוי את כשרונם ויכולתם. אז הנה חמישה טיפים חשובים לכם המאמנים בנושא זה: 1. כפי שכל שחקן שונה מבחינת יכולותיו הפיזיות, השחקנים שונים גם ביכולתם המנטאלית. חוכמתו של מאמן היא לזהות את הצרכים והיכולות המנטאליות של כל שחקן ולהתאים את התייחסותו אליו. צעקה המעוררת אצל האחד, עלולה לגרום לירידת מוטיבציה אצל האחר. הכר את שחקניך ודע לעורר בהם את מידת המוטיבציה במינון המותאם. 2. אמירות כגון: "צא מהלחץ", "תתחיל כבר לשחק" וכו' – בדר"כ אינן תורמות היות ומלחץ לא יוצאים בפקודה, גם אם מאוד רוצים. 3. לחץ רב מידי הוא אויב השחקנים שלך, המונע מהם לקבל החלטות טובות ולהציג את היכולות שלהם במגרש. עליך להיות מודע לסימני הלחץ של שחקניך (ריבים בין שחקנים, אימונים ברמה נמוכה יחסית, רגישות יתר וכו') לאורך כל שבוע האימונים ובזמן המשחק. אם תתעלם מהלחץ- הוא לא יעבור. דרוש מהשחקנים להיות מודעים לעצמם מבחינת הכרת הסימפטומים הפיזיולוגים והרגשיים שחלים בהם בזמן לחץ ודאג לכך שירכשו כלים אפקטיביים לוויסותו באמצעות קריאה בנושא או העזרות באנשי מקצוע בתחום המנטאלי. 4. ישנם שחקנים אשר במצבי לחץ מתמשך עלולים להדרדר להתמכרויות שונות (כגון סמים או אלכוהול) ולכן, הייה ערני לשינויי התנהגות ועצור זאת בהקדם. 5. ולבסוף, גם אתה בן אדם, גם אתה סובל מלחצים. הצורך לתפקד בתנאי לחץ לאורך זמן גובה מחיר בריאותי ומשפיע על קבלת ההחלטות שלך. הייה מודע לשינויים שחלים בך וטפל בעצמך באופן סדיר ושוטף. בהצלחה צופית תדמור מטפלת משפחתית וזוגית ובעלת תואר שני במגמת פסיכולוגיה חברתית. עוסקת בפסיכולוגיית ספורט ומלווה קבוצות, מאמנים וספורטאים בגלאי נוער ובוגרים מכל הענפים ובכל הרמות. www.mentali.co.il

mersin escort mersin escort mersin escort mersin escort mersin escort mersin escort mersin escort kayseri escort konya escort konya escort malatya escort malatya escort erotik film film izle komedi film izle