ארצית: שינוי כיוון בכפ"ס

אחרי כמה עונות של סגלים מרשימים ונסיונות שלא צלחו לעלות לליגה הלאומית, העונה הפועל כפ"ס הולכים יותר צנוע. עדי כהן סבן ובר אזולאי ממשיכים לעונה נוספת, אליהם יצטרפו שחקני בית נוספים ושחקנים מקבוצת הבת שלא תמשיך בארצית. אלעזר יעקובי יאמן. (צילום: הפועל כפ"ס)


| safsal

 

3 שנים ברציפות הפועל כפ"ס סיימה את העונה במקום השני, ופספסה את הכרטיס לליגה הלאומית. 3 שנים בהן היא השקיעה משאבים רבים ובנתה סגלים חזקים, עמוקים ומרשימים, ועכשיו נראה שבמועדון החליטו לשנות כיוון. במקום סגל 'מפוצץ' עם שמות וקבלני עליה, הפועל כפ"ס של העונה הקרובה תתבסס יותר על שחקני בית ובוגרי מחלקת הנוער, לצד חיזוק של כמה ישראלים בכירים. עד כה נראה שהסגל שנבנה בקבוצה לא אמור להילחם גבוה מדי בצמרת, אבל בכפ"ס אופטימים ובטוחים שיצליחו בכל מקרה.

מהשחקנים שהובילו את הקבוצה בעונה שעברה נשארו בנתיים 2: הרכז עדי כהן סבן (29, 1.78) והקפטן ושחקן הבית הגארד בר אזולאי (27, 1.88) . כהן סבן הצטרף לכפ"ס בקיץ שעבר אחרי 3 עונות בליגת העל עם הפועל ב"ש והפועל ירושלים, כשלפני זה שיחק כמה עונות בלאומית עם הו"דש, ב"ש (איתה עלה לליגת העל) וגם בכפ"ס קבוצתו הנוכחית. נחשב למנהל משחק חכם ומנוסה מאוד. אזולאי גדל במחלקת הנוער השרונית ועלה לראשונה לבוגרים אי שם בעונת 13/14, ומאז הלך עם הקבוצה שנים רבות. בעונה החולפת היה חלק משמעותי ברוטציה של השרונים והציג יכולת קליעה מרשימה כשבקבוצה בונים עליו להוביל אותה העונה.

עוד שניים שממשיכים מאשתקד הם בוגרי מחלקת הנוער הגארד \ פורוורד ניר שפר (19, 1.94) והגארד שגיב גורמן (20, 1.81). השניים צפויים לקבל יותר דקות ויותר הזדמנות להוביל את הקבוצה בעונה הקרובה. הפורוורדים אלמוג זקס (25, 2.01) ודוד סבטייב (25, 1.94) ששיחקו בעונה החולפת בקבוצת הבת הפועל כפ"ס כ. יאיר 'הועלו' לקבוצה הבכירה. בנוסף מצטרפים הגארד נועם חסון (24, 1.90) ששיחק בעונה החולפת במכבי חדרה והפורוורד יובל חזן (28, 1.93) שעלה בעונה החולפת מליגה א' עם הפועל מבועים מרחבים.

מי שיעמוד על הקווים הוא אלעזר יעקובי (42), שבשנים האחרונות אימן את כפ"ס כ. יאיר והעלה אותה מליגה א' לארצית בסוף העונה שעברה.

 

 

 

.