לוין מצטרף לגבע"ש, איידן ממשיך

ליגה ארצית: אליצור גבע"ש צירפה לשורותיה את הרכז אלון לוין, ששיחק בשנתיים האחרונות באליצור יבנה, ואת הגארד אמרי אנגל שמגיע אחרי 3 עונות בנחל שורק. ממשיכים בקבוצה דניאל איידן, עומר שושני, ארז כהן וכמובן האיש על הקווים - אריאל פשין. (צילום: דיגישארק מדיה)


| safsal

 

אליצור גבע"ש שסיימה את העונה החולפת במקום ה-9 בארצית ביצעה כמה החתמות מעניינות לקראת העונה הבאה, ובראשן הרכז אלון לוין (28, 1.84) שמגיע אחרי שנתיים בהן הוביל את הקו ההאחורי באליצור יבנה. לוין הגיע עם הדרומים פעמיים לגמר הפלייאוף וזכה גם בגביע האיגוד, ואת הפלייאוף האחרון סיים עם 5.4 נקודות למשחק. לפני כן שיחק שנתיים בצפת במחוז הצפוני ולפני זה כמה עונות בליגה הלאומית שם גם היה חתום על טריפל דאבל מרשים במדי אשקלון בעונת 15/16. שחקן נוסף שמצטרף הוא אמרי אנגל (27, 1.85) ששיחק ב-3 העונות האחרונות באליצור נחל שורק ובעונה החולפת עזר לה לרשום הופעה היסטורית ברבע גמר הפלייאוף.

בנוסף 3 שחקנים ימשיכו בקבוצה לעונה נוספת - הפורוורד \ סנטר דניאל איידן (34, 2.04) ששיחק 7 עונות בליגת העל לפני שירד לארצית, בה שיחק במכבי רחובות וגם הגיע לגמר הפלייאוף הצפוני עם הפועל כפ"ס כשבקיץ שעבר הצטרף לגבע"ש; הסנטר עומר שושני (27, 2.05) שהצטרף בעונה שעברה ממשיך לעונה נוספת, כשלפני כן שיחק מספר עונות בליגה הלאומית; והגארד ארז כהן (20, 1.91) בוגר מחלקת הנוער של יבנה שגם שיחק בבוגרים לפני שהצטרף לגבע"ש אשתקד. וכמובן - האיש על הקווים אריאל פשין (54) שימשיך לעונה 26 בערך, לכו תזכרו.