קליין וזילברשלג יורדים לארצית

הצמד ששיחק העונה יחדיו בא.ס. רמה"ש מהליגה הלאומית עוברים כל אחד לתחנה הבאה שלו. אדם קליין נפרד מהקבוצה בה גדל ומצטרף להפועל חבל מודיעין, שגיא זילברשלג חוזר הביתה לקבוצה בה גדל וישחק בהפועל כפ"ס. עוד בליגה: איתן כספי יאמן את אליצור רעננה. (צילום: יעל אמסילי)


| safsal

 

חלון ההעברות בליגה הארצית קצת נרגע בימים האחרונים, אז קיבצנו כל מיני החתמות מפה ומשם. נתחיל עם הגארד אדם קליין (21, 1.85) שעוזב לראשונה את רמה"ש המועדון בו גדל ומצטרף להפועל חבל מודיעין. קליין היה חלק מקבוצת הבוגרים של רמה"ש בליגה הלאומית מעונת 19/20 ולא זכה ליותר מדי קרדיט, ויקווה העונה לעשות את הפריצה בליגה השלישית. מי שעוד מגיע לארצית מרמה"ש הוא הפורווד שגיא זילברשלג (21, 1.91) שחוזר הביתה להעפועל כפ"ס. זילברשלג גדל במחלקת הנוער השרונית ויצא ממנה לאליצור עירוני נתניה בלאומית, משם עבר להוד"ש בה הציג עונה לא רעה עם 6.5 נק', ובעונה החולפת כאמור שיחק ברמה"ש.

עידכון בגזרת המאמנים: אלעזר יעקובי (43) ימשיך על הקווים בהפועל כפ"ס. יעקובי שאימן הרבה שנים בבוגרים של כפ"ס בליגה א' ורשם משם גם עליית ליגה עם כפ"ס כ. יאיר קיבל בקיץ שעבר את הצ'אנס גם בקבוצת הבוגרים הבכירה של המועדון, ולקח אותו כמו שצריך. למרות שנבנתה בצורה יותר צנועה גם העונה כפ"ס הייתה חלק מצמרת הליגה והגיעה כל הדרך אל חצי גמר הפלייאוף, שם לא הייתה רחוקה מלהפתיע ולהדיח גם את האלופה שבדרך מ.ס. צפת. העולה החדשה אליצור רעננה החתימה את איתן כספי (39), שמגיע מהיריבה העירונית מכבי רעננה יאיר אותה אימן בשנתיים האחרונות כשבעונה החולפת הקבוצה סיימה במקום השני והעפילה למשחקי המבחן לארצית. עבור כספי מדובר בעונה ראשונה בליגה הארצית ומכאן נאחל לו בהצלחה.