אילה רוט מצטרפת לנס ציונה

אחרי 6 עונות בליגת העל, הרכזת יורדת לליגה הלאומית ותחזק את סגנית האלופה מהעונה האחרונה. רוט מצטרפת לתמר אנגל, מיקה יקיר וגאיה סלס שהובילו את הקבוצה העונה וממשיכות לשנה נוספת.


| safsal

 

החתמה ראשונה הקיץ לעירוני נס ציונה, שנראה שגם העונה מכוונת לאליפות בליגה הלאומית אחרי שהייתה כפסע מזכיה בה בעונה האחרונה. הרכזת אילה רוט (24, 1.64) ששיחקה בעונה החולפת באליצור חולון בליגת העל הצטרפה ואמורה להוביל את הקו האחורי של הקבוצה. רוט רשמה העונה ממוצעים לא רעים בליגת העל (8.4 נק', 2.5 אס', 1.1 חט') ועזרה לחולון להישאר בליגה. לפני כן שיחקה שנתיים בהפועל פ"ת, שנתיים גם במכבי רעננה וקדנציה נוספת בחולון, ובעבר הייתה גם חלק מהנבחרות הצעירות של ישראל ועלתה דרג עם נבחרת הנערות ב-2018.

מוקדם יותר הקיץ נס ציונה הודיעה על המשכיות של השלישיה הבכירה שלה העונה - הגארדית מיקה יקיר, והפוורוד תמר אנגל וגאיה סלס. אנגל (24, 1.77) וסלס (23, 1.76) הגיעו יחד בקיץ שעבר אחרי שהובילו את הפועל לב ירושלים לאליפות ולזכיה בגביע האיגוד עונה קודם לכן, ולסלס הייתה אליפות נוספת בליגה הלאומית יחד עם הפועל ראשל"צ. סלס סיימה את העונה החולפת עם ממוצע של 11.9 נקודות (ומשחק בלתי נשכח בגמר הפלייאוף בו קלעה 31) לצד 7.4 רב' ו-2.1 אס', אנגל קלעה 8.7 נק' והוסיפה 5.3 רב' ו-2.0 אס'. יקיר (25, 1.70) הצטרפה אשתקד אחרי שנתיים בהפועל פ"ת בליגת העל. העונה הייתה אחת המובילות של הליגה מבחינת המדד הכללי כשהעמידה ממוצעים של 10.5 נק', 7.2 רב', 5.3 אס' ו-2.5 חט' למשחק. 

על הקווים ימשיך אסי ולט, שמאמן גם את קבוצת נערות א' של המועדון (שגם היא סיימה את העונה כסגנית האלופה) ומנהלת את מחלקת הנערות.