שרביט ושוסטר מצטרפות לבני יהודה

בני יהודה סגרה את הסגל לעונה הקרובה עם 3 החתמות: נועה שרביט, ששיחקה בקבוצה לפני שנתיים חוזרת לעונה נוספת, רותם שוסטר, שחוזרת ללאומית אחרי כמה עונות בליגת העל, ואוראל גלברט שממשיכה לעונה שניה ברציפות בכתום.


| safsal

 

בני יהודה שהעפילה בעונה החולפת לחצי גמר הפלייאוף מכוונת גבוה גם בעונה הקרובה, והיא הראשונה לסגור את הסגל שלה בשלב מוקדם זה של הקיץ. אחרי שהשאירה את מרבית הסגל הבכיר מהעונה, גם המתאזרחת האמריקאית אוראל גלברט (23, 1.61) תמשיך לעוד עונה בכתום. הרכזת הגיעה לראשונה לארץ בקיץ שעבר וכאמור הצטרפה לבני יהודה, והעונה תרמה 6.3 נק', 1.5 אס' ו-1.6 חט' למשחק. 

הפורוורד נועה שרביט (24, 1.81) חוזרת לקדנציה שלישית בבני יהודה. התחנה הראשונה שלה בקריירה אחרי האקדמיה היה בבני יהודה, אז בליגת העל, וגם לפני שנתיים היא עברה בקבוצה בליגה הלאומית. בנוסף שיחקה גם במכבי רעננה וא.ס. רמה"ש בליגת העל, ובהפועל כפ"ס ובנות הרצליה בליגה הלאומית. בעונה האחרונה בהרצליה קלעה 10.4 נק' והוסיף 6.9 רב', ובמשחק השיא קלעה 24 נקודות (7/10 ל-2). 

אם בעונה האחרונה ראינו את אלה שוסטר במדים הכתומים של בני יהודה (עזבה לקראת סוף העונה לטובת שירות צבאי), אז העונה נראה את אחותה הגדולה רותם שוסטר (21, 1.72) בקבוצה. הגארד \ פורוורד שיחקה ב-3 העונות האחרונות בליגת העל במדי א.ס. רמה"ש, ולפני זה עונה במכבי רעננה ועוד עונה בקבוצת המשנה של רעננה (הס) אז בליגת המשנה. בעונה האחרונה קלעה 5.3 נקודות למשחק, וב-2022 הייתה חלק מנבחרת העתודה שזכתה במדליית הארד ועלתה לדרג א'.