ענבל מיכל וסהר דגן מצטרפות לרמה"ש

השתיים שכבר שיחקו בקבוצה מהלאומית בעבר חוזרות לקדנציה נוספת. מיכל שיחקה ברמה"ש לפני שנתיים והעונה העפילה עם הפועל לוד לסדרת הפלייאוף על העליה, דגן ששיחקה באדום בעשור הקודם מגיעה אחרי עונה בבנות הרצליה. עוד ברחבי הליגה - החתמות ראשונות למג'ד אלכרום.


| safsal

 

אחרי שנפרדה מלא מעט שחקניות הקיץ, חיזוקים ראשונים לא.ס. רמה"ש. הקבוצה החזירה לקדנציה נוספת את הגארד - פורוורד ענבל מיכל (26, 1.82) ואת הגארדית סהר דגן (26, 1.69). מיכל שיחקה בעונה האחרונה בליגה הארצית במדי הפועל לוד, קלעה8.6 נקודות למשחק, ואחרי שזכתה עם הקבוצה באליפות המחוז הדרומי הפסידה את הכרטיס ללאומית בסדרת הפלייאוף. לפני זה שיחקה בליגה הלאומית גם במדי בני יהודה, אליצור ת"א, אליצור נתניה ולוד, וגם שיחקה שנתיים בליגת העל במדי אליצור חולון. דגן רשמה עונה אישית טובה במדי בנות הרצליה עם 12.2 נק', 5.5 רב', 2.5 אס' ו-2.1 חט' למשחק, והייתה הקלעית המובילה של הקבוצה. לפני זה שיחקה גם בכפ"ס ובני יהודה בליגה הלאומית וברמלה, רמה"ש ורעננה בליגת העל. 

הפועל מג'ד אלכרום שסיימה את העונה החולפת בתחתית תנסה להתאושש העונה, והחלה בבניית הסגל. לצד שמירה על הגרעין המקומי שהוביל אותה בשנים האחרונות, יש 2 שחקניות חדשות שמצטרפות. הראשונה היא הגארדית רון הזנפרץ (18, 1.71), ששיחק בעונה האחרונה בהפועל מעגן מיכאל בנערות א' ובארצית נשים. הזנפרץ תרמה 5.1 נק' ו-6.5 רב' העונה בליגת העל לנערות. השניה היא הגארדית שובל כמיסה (21, 1.73) ששיחקה העונה בליגה הארצית במדי הפועל נהריה. חמודי מאנע שאימן את הקבוצה בשנים האחרונות ימשיך גם העונה על הקווים.