ביר כץ וכלפון ממשיכים ברמה"ש

עמית ביר כץ, האיש הגדול בצבע של רמה"ש, ימשיך לעונה חמישית במועדון ואיתו גם הגארד חן כלפון, שניהם שחקנים חשובים ברוטציה בעונה החולפת. גם שחקן הבית עומר שפר ממשיך, וכמוהו גם המאמן גיא קנטור. אביב ארונוב מצטרף מגליל עליון.


| safsal

 

עונה לא קלה בכלל עברה על רמה"ש, עונה שהסתיימה כידוע בהישארות הכי דרמטית שאפשר בליגה. אבל זה כבר מאחוריה, ועכשיו הפנים קדימה אל העונה הבאה ובתור התחלה בקבוצה השאירו לעונה נוספת 2 עוגנים. הראשון הוא הסנטר הענקי תרתי משמע עמית ביר כץ (36, 2.08) לו זאת תהיה עונה חמישית בקבוצה. ביר כץ שיחק קרוב לעשור בליגת העל לפני שבחר לרדת ללאומית, ועבר בין היתר בהפועל ת"א, הפועל חולון, הפועל אילת, מכבי אשדוד, גלבוע גליל ועוד. לפני שהצטרף לרמה"ש שיחק עונה גם בהפועל חבל מודיעין. בעונה האחרונה תרם 11.4 נק', 7.8 רב' ו-2.4 אס' למשחק.

שחקן נוסף שממשיך ברמה"ש הוא הפורוורד חן כלפון (28, 1.96) שהצטרף לקבוצה בקיץ שעבר. כלפון היה הקלעי השני בטיבו ברמה"ש העונה עם 13.9 נקודות לצד 6.4 רב', 2.4 אס' ו-1.4 חט' למשחק. גם כלפון העביר כמה עונות בליגת העל, במדי ראשל"צ וגלבוע גליל, ועבר גם בליגה הארצית שם זכה בגביע האיגוד עם מכבי שהם ובאותה עונה גם נבחר לשחקן הצעיר של המחוז הדרומי בליגה. בליגה הלאומית הוא שיחק גם באשקלון ויבנה.

גם שחקן הבית עומר שפר (20, 1.95) ימשיך. הגארד גדל במחלקת הנוער של רמה"ש ובעונה החולפת סבל מפציעה קשה שהשביתה אותו לא מעט זמן. גיא קנטור (50) ימשיך על הקווים ברמה"ש. המאמן ושחקן העבר קרוב לסגור עשור שלם באימון הקבוצה כולל העפלה מהליגה הארצית ובחירה למאמן העונה ב-18/19. בנוסף הגארד אביב ארונוב (16, 1.94) ששיחק העונה בגליל עליון בליגת העל מצטרף לקבוצה ואמור לשחק במקביל גם בקבוצת הנוער על של המועדון.