חסון חוזר להפועל ת"א

קבוצת הבת של הפועל ת"א בארצית החלה להתכונן לעונה הקרובה, וכבר ביצעה כמה החתמות. נועם חסון שגדל בנוער של האדומים חוזר אחרי עונה מוצלחת עם כפ"ס, וגם אור זינדרמן בדרך.


| safsal

 

חיזוק מרשים ומעניין להפועל 'אורי' ת"א, קבוצת הארצית של המועדון, לקראת העונה הקרובה. הקבוצה לא מתיימרת להילחם על הצמרת ועל עליית ליגה, וקיימת בעיקר כדי לקדם את שחקני ובוגרי מחלקת הנוער, אבל בנתיים הקבוצה צירפה אליה את שחקן העונה החולפת - נועם חסון (26, 1.90). הגארד גדל במחלקת הנוער האדומה והיה מהשחקנים המובילים שלה בגילאי הנוער, והספיק גם להיות חלק מהקבוצה הבוגרת בליגת העל. לאחר מכן נדד לתקופה להולנד לפני שחזר ארצה לליגה הארצית, ובשנתיים האחרונות שיחק בכפ"ס. בעונה האחרונה כאמור נבחר לשחקן העונה של המחוז הצפוני ועזר לקבוצה להעפיל לליגה הלאומית. הוא היה הקלעי המוביל של כפ"ס עם 15.4 נק' ויכולות ורסטיליות.

עוד גארד שאמור להצטרף בקרוב הוא אור זינדרמן (35, 1.90), ששיחק העונה בהפועל ר"ג גבעתיים. לזינדרמן יש כבר היסטוריה ארוכה בליגות הלאומית והארצית, כולל שתי עליות ליגה עם הפועל חיפה מהלאומית ועם ר"גבעתיים מהארצית. העונה קלע 7.0 נקודות למשחק, ובעונה הבאה הוא אמור להביא מהנסיון ויכולות ניהול המשחק שלו לקו האחורי של ת"א. הוא אגב ימשיך לשתף פעולה עם יניב וייצמן שאימן אותו העונה חצי עונה בר"גבעתיים. בגזרת הממשיכים יש לנו את הגארד בר אזולאי (29, 1.88) לו זאת תהיה עונה שניה באדום. נחשב לקלעי טוב ושחקן הגנה טוב, בעונה החולפת קלע 8.9 נקודות למשחק.