טל ממשיך בנהריה, חיזוק נוסף לאשקלון

לא רק אלכס צ'וברוביץ - עירוני נהריה משאירה לעונה נוספת גם את הרכז עומר טל שהיה מהשחקנים המובילים שלה העונה. באשקלון צירפו את אביתר מור יוסף ששיחק בהרצליה והשאירו לעונה נוספת (סוג של) את ניב פילוסוף.


| safsal

 

עירוני נהריה כבר קרובה לסגירת הסגל שלה לעונה הקרובה, כשהיא שוב מכוונת לצמרת ולעליית ליגה. מי שכמעט הובילה אותה לשם העונה וינסה לעשות זאת שוב הוא הרכז עומר טל (31, 1.91), שהיה מהשחקנים הבולטים של הקבוצה העונה בקו האחורי. לצד 11.6 נק' עם יד טובה מחוץ לקשת ו-4 משחקים של 20 נקודות ומעלה, טל תרם העונה גם 3.8 אס' והביא איתו את הנסיון והמנהיגות לקבוצה. בעבר כבר הצליח לעלות ליגה פעם אחת עם גליל עליון ועוד סוג של עליה עם הפועל חיפה בעונת הקורונה.

המשכיות יש לנו גם בקבוצה המאוחדת של אשקלון, כשהגארד - פורוורד ניב פילוסוף (21, 1.91) ששיחק בקבוצה מהארצית קיבל קידום יחד איתה אל הליגה הלאומית. פילוסוף שיחק בעבר בלאומית במדי הוד"ש אך לא זכה ליותר מידי קרדיט, והעונה הייתה אחת העונות הטובות שלו בקריירה כשהיה לקלעי השני בטיבו בקבוצה. מי שעוד יהיה באשקלון העונה הוא הגארד אביתר מור יוסף (23, 1.90) ששיחק העונה בליגת העל בהרצליה. מור יוסף קיבל את השידרוג לליגת העל אחרי שנתיים טובות בלאומית במדי חבל מודיעין, אבל לא הצליח להתברג ברוטציה ומיעט לשחק.