שינבוים ומיכאלי מצטרפים לאשדוד

ליגה ארצית: 2 חיזוקים נוספים למכבי אשדוד לקראת העונה הקרובה - בר שינבוים שעלה העונה ליגה עם יבנה, ויובל מיכאלי שמגיע מצפת מהלאומית. חיזוק נוסף גם למכבי חיפה שצירפה את גלעד מלניק, איתי ורדי מצטרף לב"ש.


| safsal

 

מכבי אשדוד כבר ביצעה הקיץ הרבה החתמות מרשימות, והנה יש לנו עוד 2 כאלו שישלימו את הסגל של דן קציר. הראשון במצטרפים החדשים הוא הגארד בר שינבוים (25, 1.86) שזכה העונה באליפות עם יבנה ותרם 5.8 נק' למשחק. שינבוים גדל ביבנה והעביר את רוב הקריירה שלו בקבוצה, ולצד האליפות העונה גם זכה עם יבנה בגביע האיגוד. השני הוא הרכז יובל מיכאלי (25, 1.85), שחוזר לליגה הארצית אחרי 4 עונות בהן שיחק בליגה הלאומית. בעונה האחרונה עזר למ.ס. צפת להישאר בליגה עם 5.2 נק' למשחק, ולפני זה שיחק גם בהוד"ש, שומרון ור"ג.

גם מכבי חיפה כבר הראתה לנו מה המטרות שלה לעונה, וגם היא התחזקה השבוע עם צירופו של הגארד גלעד מלניק (23, 1.85), שמגיע מאשדוד. מבחינת מספרים מלניק לא הצליח לשמור על יציבות גבוה מבחינת הקליעה, אבל הוסיף הרבה לאשדוד בניהול המשחק ובהגנה. לפני כן שיחק בארצית גם בהוד"ש, פ"ת ולוד. מכבי דימונה צירפה לשורותיה את הרכז איתי קרלוס ורדי (18, 1.84) שמגיע בחוזה ארוך טווח שחתם עם הפועל באר שבע/דימונה מליגת העל. ורדי חוזר ארצה אחרי שנתיים באקדמיית הכדורסל הספרדית SBA במדריד, ואף השתייך במקביל לקבוצת הבוגרים של האקדמיה ששיחקה בליגה הרביעית בספרד.