בן שמן באשקלון, ארמסטרונג באילת

הדרומיות של הליגה הלאומית ממשיכות להתחזק - הקבוצה המאוחדת של אשקלון צירפה את הסנטר נווה בן שמן ששיחק העונה בחבל מודיעין בארצית, הפועל אילת החתימה את הרכז האמריקאי-ישראלי ששיחק העונה באשקלון. בקצה השני של הארץ - נועם לוגשי הצטרף לנהריה.


| safsal

 

הפועל אילת רשמה השבוע עוד חיזוק לקו האחורי שלה (שכולל גם את נאור שרון ודירק וויליאמס) לקראת העונה הבאה, עם צירופו של האמריקאי-ישראלי ג'ארד ארמסטרונג (28, 1.78). הרכז הגיע לישראל לפני 3 שנים והיה אמור לשחק בהפועל חיפה אך אז נתקל בבעיות עם האזרחות ושוחרר מהקבוצה אחרי משחק אחד. בהמשך חזר ארצה ואחרי עונה בינונית בראשל"צ, בעונה האחרונה כבר היה יותר משמעותי במדי אליצור 'איתו' אשקלון. ב-24 דקות למשחק ארמסטרונג תרם 11.1 נק' (46% מהשדה) והוסיף גם 3.7 אס'. 

אשקלון עצמה התחזקה השבוע בסנטר נווה בן שמן (24, 2.05), שחוזר ללאומית אחרי עונה בארצית דרום במדי הפועל חבל מודיעין. בתקופה הקודמת שלו בלאומית שיחק בחבלמו, רעננה ונתניה ולא הצליחה להתבלט יותר מידי מבחינת מספרים, אך העונה נתן קפיצה משמעותית והיה לקלעי המוביל של קבוצתו עם 13.0 נק' למשחק. העונה האחרונה בארצית אפשרה לו לצבור ביטחון ולהראות את היכולות שלו בצבע, ואם יביא זאת גם לליגה הלאומית אשקלון בהחלט תרוויח מכך. 

ועידכון גם מהצפון - עירוני נהריה צירפה את הגארד - פורוורד נועם לוגשי (20, 1.90) ששיחק העונה באליצור עירוני נתניה שעלתה לליגת העל. לוגשי לא קיבל יותר מידי דקות משחק ויקווה לקבל אותן בנהריה כדי לעשות את עונת הפריצה שלו בבוגרים.