גבעתיים מתחילה לבנות סגל

העולה החדשה - ישנה לארצית אליצור גבעתיים ביצעה מספר החתמות לעונה הקרובה. הרכז דור וכנר שהוביל אותה אשתקד ימשיך, ואליו יצטרפו יונתן שאקי מיבנה, אדם קליין מחבל מודיעין ונדב סיבוני מגבע"ש. (צילום: דיגישארק מדיה)


| safsal

 

אליצור גבעתיים (כפי שתיקרא השנה, במקום אליצור פ"ת גבעתיים) חזרה הקיץ לארצית אחרי שזכתה באליפות ליגה א' דן, ואחרי שהחתימה את עמי נאווי כמאמן, עכשיו יש לה גם שחקנים. הגארד דור וכנר (26, 1.88) שעלה יחד עם הקבוצה ימשיך לעונה נוספת. וכנר היה מהקלעים המובילים של גבעתיים העונה עם 14.6 נק' ויד די טובה מחוץ לקשת עם לא מעט משחקים של 4-5 שלשות. וכנר מכיר היטב את הליגה הארצית בה שיחק בחדרה, כפר יונה, פ"ת ולוד, והוא שיחק גם כמה עונות בליגה הלאומית. 

3 שחקנים הצטרפו בימים האחרונים לקבוצה: הגארד נדב סיבוני (22, 1.85), שמגיע אחרי עונה לא רעה באליצור גבע"ש שם תרם 4.7 נק'. סיבוני לא היה גבוה ברוטציה של הקבוצה, אבל במשחקים בהם כן קיבל את הקרדיט החזיר עם דו ספרתי בנקודות. הגארד יונתן שאקי (19, 1.85) היה העונה בסגל של אליצור יבנה שזכתה באליפות המחוז הדרומי. שאקי מיעט לשחק בקבוצה הבוגרת אבל היה מהבולטים בקבוצת הנוער בליגת העל שם רשם קרוב ל-14 נקודות למשחק. מהפועל חבל מודיעין מצטרף הגארד אדם קליין (22, 1.85) שקלע העונה 4.9 נק' למשחק בארצית, ולפני זה שיחק גם ברמה"ש בלאומית.