נאור וקרליקר חוזרים לארצית

הצמד ששיחק ביחד בכפר קאסם ובעונה האחרונה עלה יחד עם באר יעקב מליגה א' ימשיך אצלה גם בעונה הקרובה. עולה נוספת, מטה יהודה, צירפה את גיא בכר ששיחק בחבלמו, אלון שילר עובר לרמלה ויוחאי צוקרמן בלוד \ נחל שורק.


| safsal

 

מכבי באר יעקב חזרה לליגה הארצית אחרי שזכתה העונה באליפות בליגה א' מרכז, והשאירה לא מעט שחקנים מהעונה האחרונה וכן את המאמן ירון אביב. בין הממשיכים גם צמד שמוכר לנו מהליגה - הגארד נדב נאור (34, 1.86) שהיה הקלעי המוביל של הקבוצה העונה עם 13.5 נק', והפורוורד - סנטר יניב קרילקר (46, 2.02) שתרם 4.8 נק'. השניים שיתפו פעולה גם בכפר קאסם בתחילת העשור אז העפילה הקבוצה לחצי גמר הפלייאוף. קרילקר הספיק די הרבה בקריירה שלו והוא מחזיק ב-3 תארי אליפות בליגה הארצית ובעוד כמה בליגה א', נאור גם הוא עבר לא מעט ושיחק בקבוצות צמרת ברחבי הליגה עם הופעות בפלייאוף. 

עוד מרחבי הליגה: אחרי 3 עונות במכבי אליצור פ"ת, הגארד יוחאי צוקרמן (29, 1.85) עובר לתחנה חדשה בקריירה ומצטרף לאיחוד של אליצור לוד נחל שורק. צוקרמן העביר את רוב הקריירה שלו בליגה השלישית, שיחק גם במכבים רעות ובמעלה אדומים איתה זכה באליפות בתחילת העשור, והיה בין השחקנים המובילים של הקו האחורי בקבוצות בהן שיחק. בעונה האחרונה שלו בפ"ת תרם 7.2 נק' למשחק וכמות מרשימה של שלשות.

פ"ת עצמה צירפה את הגארד עומר הראל (24, 1.85) ששיחק העונה בלאומית במכבי רחובות, ולפני זה שיחק בליגת המשנה גם בעפולה ובר"גבעתיים. הגארד עמית סיטבון (25, 1.88) שזכה בעונה החולפת באליפות המחוז הצפוני עם מגדל יזרעאל עובר למכבי חדרה. לפני זה שיחק בארצית גם במגידו, נוף הגליל וקרית אונו. העולה החדשה הפועל מטה יהודה צירפה לשורותיה את הגארד גיא בכר (22, 1.86) שקלע העונה 8.0 נק' למשחק במדי חבל מודיעין ובעבר שיחק גם בגבעתיים, פ"ת ועמק חפר. הפורוורד אלון שילר (24, 2.02) ששיחק העונה בר"גבעתיים גם הוא עובר לקבוצה חדשה - רמלה. שילר תרם העונה 7.8 נק' ועזר לר"גבעתיים להישאר בליגה כשבחלק האחרון של העונה הראה יציבות וקלע בדו ספרתי. הוא גם ידוע כאחד מספקי ה-היילייטס של הליגה עם לא מעט הטבעות לאורך העונה.