ארצית צפון: בביאליק מעלים הילוך

אחרי 3 שנים בליגה א' - ביאליק חוזרת לארצית, ובקבוצה מאמינים שהפעם - היא פה כדי להישאר. נסיב פלאח יעמוד על הקווים במקומו של שי קדוש שדילג לעמדת עוזר המאמן בצפת, ובקבוצה כבר החלו לעבוד על יופי של החתמות.


| אלירן כהן

 

אחרי 3 עונות בליגה א' ודילוגים מהליגה השלישית לרביעית בשנים האחרונות - מכבי קרית ביאליק שוב איתנו, ועם תמיכה ומעטפת רחבים יותר - במועדון מכוונים לתקוע יתד בליגה. נסיב פלאח שאימן אשתקד במעלות / כפר ורדים יעמוד על הקווים במקומו של שי קדוש על הקווים - שהוביל אשתקד את הקבוצה לארצית ומונה לעוזר המאמן בצפת, כששגיא רטנר ימשיך כמנהל המקצועי.

גל ויונטה (29, 1.85) ששיחק אשתקד במוצקין והעביר את השנים האחרונות בין קבוצות הצפון (מגדל יזרעאל, עכו) יוביל את הקו האחורי של מוצקין, לצד הרכז עידו סופר (22, 1.83) ונועם בירמן (18) בוגר מחלקת הנוער של ביאליק שחגגו עליה עם הקבוצה בעונה החולפת. ויונטה היה העונה מהקלעים המובילים של מוצקין (10.5 נק') ואחד מקלעי השלשות המובילים של הצפון. סופר גם הוא הראה יכולות קליעה מרשימות ויציבות עם 13.4 נק' למשחק, ויש לו אפילו אליפות אחת ברקורד בארצית צפון עם צפת לפני שנתיים.

כמו כן, גם הקפטן הותיק עופר דיגמל (43, 1.93) שכיכב בעשור הקודם בליגה הארצית ובזה שלפניו בליגה הלאומית - ימשיך עם הקבוצה לעונה נוספת. תהיה זו עונתו הרביעית ברציפות של דיגמל בביאליק (שגם שיחק במדיה בליגה הלאומית אי שם לפני 20 שנה). בעונה האחרונה תרם 10.5 נק' למשחק. 

הגארד כינר צור (24, 1.90) ששיחק בשנים האחרונות בנוף הגליל עשה גם הוא את הדרך מערבה. העונה קיבל לא מעט קרדיט ועשה התקדמות משמעותית מבחינת מספרים כשהוא מראה יד טובה מחוץ לקשת, וסיים עם ממוצע של 9 נקודות למשחק. כמוהו גם יוגב פרטי (18, 1.88) משחקניה הבולטים של קבוצת הנוער גלבוע / מעיינות ושחקן הסגל הרחב של נבחרת הנוער, שייחל לעונת פריצה בביאליק. העונה בנוער תרם 9.6 נק'.