כוכבי ובר חן ממשיכים בברוש

שניים מהקלעים המובילים של גלבוע ברוש בעונה האחרונה ימשיכו לעונה נוספת בקבוצה, יחד עם עוד כמה שחקנים מקומיים כמו חן ארצי ויובל בר לב. יואב שנקמן שאימן את קבוצת נוער על של המועדון יחליף על הקווים את דן קציר.


| safsal

 

המשכיות בגזרת שחקני הבית בהפועל גלבוש ברוש, שגם העונה אמורה להתבסס על בוגרי ושחקני מחלקת הנוער ותנסה להפתיע את הליגה. נתחיל את הסקירה באחד הקלעים המובילים של הקבוצה מהעונה שעברה - הגארד - פורוורד רועי בר חן (23), לו זאת תהיה עונה שלישית בגלבוע. בר חן שהגיע לגלבוע מ-מעלות עשה את הפריצה שלו במדי האדומים, והעונה הציג כמה משחקים גדולים של מעל ל-25 נקודות כשהוא מראה יד טובה מאוד מחוץ לקשת לצד יכולות קליעה בצבע ומחצי מרחק.

מי שעוד הראה יכולות קליעה טובות העונה הוא הרכז יובל כוכבי (22, 1.83) שגם דאג להוביל את הקו האחורי של הקבוצה. כוכבי בוגר מחלקת הנוער של גלבוע ואחרי עונה אחת בנוף הגליל חזר אליה בקיץ שעבר. העונה תרם 10.2 נק' למשחק. שחקן בית נוסף שהוא גם קפטן הקבוצה הוא יובל בר לב (20, 1.82), לו זאת תהיה עונה שלישית בקבוצה הבוגרת. הגארד לא סיפק יותר מידי מספרים העונה, אבל בגלבוע בונים עליו להמשך. סוגר את רשימת הממשיכים לבנתיים הוא חן ארצי (24), גם הוא מקומי ולו זאת תהיה עונה שניה באדום. העונה תרם 5.4 נק' למשחק.

מי שיעמוד על הקווים העונה הוא יואב שנקמן (32), המנהל המקצועי של מחלקת הנוער של גלבוע מעיינות שאימן גם את קבוצת נוער על. שנקמן הוביל בעבר את קבוצת הנוער לזכיה בתארים והישגים יפים, והוא גם עוזר מאמן בנבחרת הנוער. הוא מחליף בתפקיד את דן קציר שאימן את ברוש בשנתיים האחרונות ועבר לאתגר חדש במכבי אשדוד.