ולרי גנדלין חוזר למגרש

אחרי שלקח הפסקה ממשחק פעיל לטובת אימון, ולרי גנדלין חוזר ללליגה הארצית ולקבוצה בה שיחק במשך 5 עונות רצופות - הפועל חבל איילות. הדרומים צירפו גם את הלל בלו ושליו מור יוסף. אליצור גבעתיים החתימה את אלון חמזני, יאיר דוברת מצטרף לשהם. (צילום: מנהלת ליגת העל)


| safsal

 

הפועל חבל איילות פתחה לא מזמן את העונה, כשבסגל המעניין של הקבוצה תמצאו גם שם אחד מוכר במיוחד. הגארד ולרי גנדלין (38, 1.91) חזר לעניינים אחרי שלקח הפסקה לטובת אימון ושימש ב-3 העונות האחרונות כעוזר המאמן של הפועל אילת בליגת העל. גנדלין שבעצמו שיחק בליגת העל בעבר שיחק 5 עונות בליגה הארצית עם חבל איילות, והיה מהקלעים הבולטים שלה ובחלק מהזמן גם מהקלעים הבולטים של כל המחוז הדרומי כשהוא מציג יד טובה מאוד מחוץ לקשת. גנדלין היה בעבר גם שחקן נבחרת בלארוס.

על הדרך - חבל איילות צירפה גם את הגארד הלל בלו (21, 1.88) ששיחק העונה ברעננה, ואת הגארד שליו מור יוסף (21, 1.80) שהעונה היה בסגל של הפועל אילת בליגת העל וגם הוא בעברו שיחק בקבוצה. 

עוד קצת מרחבי הליגה: הפורוורד אלון חמזני (34, 2.02) חוזר לקדנציה נוספת אצל העולה החדשה אליצור גבעתיים. בשנתיים האחרונות הוא שיחק באליצור רמלה והעפיל איתה פעמיים לחצי גמר הפלייאוף, והעונה תרם 5.3 נק' בממוצע למשחק. הגארד יאיר דוברת (20, 1.98) מצטרף לפרוייקט קידום הצעירים של מכבי שהם. דוברת שיחק בשנתיים האחרונות בלאומית, במדי כפר קאסם ואליצור שומרון, ועדיין לא הצליחה לעשות את הפריצה שלו. ואין כמו עונה טובה בארצית כדי ליצבור ביטחון ולהשתפר.