זר שני לכפ"ס ואשקלון

הפועל כפ"ס צירפה את הפורוורד סנטר האמריקאי אלונזו סול ששיחק העונה בפורטוגל, אשקלון החתימה את דבון סקוט שכבר שיחק בישראל בעבר. בצפת התבצע חילוף הזרים הראשון לעונה כאשר קלי רידליי יחליף את וולברייט, אילת צירפה את נועם אקריש. (צילום: מנהלת ליגת העל)


| יובי

 

הפורוורד \ סנטר דבון סקוט (30, 2.06) חוזר לישראל, ואחרי ששיחק בליגת העל במדי נהריה ואילת ישחק גם בליגה הלאומית אצל עירוני אשקלון. האמריקאי יהיה הזר השני של אשקלון לצד מייקל גילמור שחתם מוקדם יותר הקיץ. סקוט העמיד ממוצעי נקודות יפים בליגת העל וגם אחוזי קליעה טובים, אך למרות זאת לא שיחק יותר מידי כשגם מאילת וגם מנהריה שוחרר מוקדם בעונה. בנוסף לישראל הסתובב הרבה ברחבי העולם ושיחק כמעט בכל יבשת, כשבעונה האחרונה שיחק בברזיל בקבוצת לפמנגו, שם קלע 10.8 נק' למשחק והוסיף גם 5.7 רב'

העולה החדשה, הפועל כפר סבא, עם החתמה נוספת לסגל המתגבש שלה לעונה הקרובה - הזר אלונזו סול (25, 2.01) שמגיע מהליגה הפורטוגלית הראשונה שם שיחק במדי גלומאר וקלע 14.5 נקודות למשחק לצד 7 כדורים חוזרים ב29.6 דקות. מדובר בשחקן בעמדת הפורוורד-סנטר שנראה די נייד ואתלטי שאוהב לסיים חזק בצבע ונראה כמו שחקן שייתן איכות בקו הקדמי של הכפר סבאים והקבוצה הצעירה שהם בונים לקראת העונה הקרובה.

מזאת שעלתה ללאומית לזאת שירדה ללאומית, עירוני אילת, אחרי האיחוד מגיעה ההחתמה הראשונה של הקבוצה (שאר ההחתמות נעשו תחת השם הפועל אילת) ומי שחותם בקבוצה הוא הפורוורד הצעיר נועם אקריש (23, 2.00). הגארד - פורוורד כבר הספיק לעבור במהלך הקריירה שלו מספר תחנות מעניינות: היה חלק מנבחרת הנוער שזכתה באליפות אירופה דרג ב', שיחק באקדמיה של הכוכב האדום בלגרד, בעירוני נהריה הגיע כפרוספט לעתיד שלא התממש, היה עונה במעלה אדומים ואת העונה האחרונה העביר בהרצליה. עכשיו הוא מגיע לאילת בתקווה שהפעם יוכל לבצע את הפריצה ולהראות מעט מהכישרון שלו ולהיות משמעותי בקבוצה שיש לה מטרה אחת, עליית ליגה.