נצר בלוד, איינהורן במעלה אדומים

הקבוצה המאוחד של לוד נחל שורק סיכמה עם הפורוורד ניר נצר ששיחק העונה בעכו ובנוף הגליל, מעלה אדומים צירפה את הגארד ירין איינהורן מחדרה וגם את טל צוויפלר ששיחק העונה בטבריה.


| safsal

 

אליצור לוד \ נחל שורק ממשיכה להתכונן לעונה בארצית, והרכש הבא הוא הפורוורד ניר נצר (29, 1.90) שבשנים האחרונות בארצית שיחק בעיקר במחוז הצפוני. נצר התחיל את העונה האחרונה בנוף הגליל אך עזב את הקבוצה מוקדם, ובהמשך הצטרף להפועל עכו איתה העפיל לחצי גמר הפלייאוף. ברקורד שלו כבר יש אליפות אחת בארצית, והוא נחשב לקלעי טוב ויהיה חיזוק מעניין בקו הקידמי של לוד נחל שורק לצד אורי גרמיזו ואביב קושמקוב. 

חיזוק מעניין גם למכבי מעלה אדומים, שצירפה את הרכז ירין איינהורן (29, 1.92) שהוביל העונה את חדרה כמעט ולהיות הפתעת העונה אחרי שהגיעה למקום החמישי מרחק נגיעה מהפלייאוף. לצד ניהול המשחק של חדרה איינהורן תרם גם 10.9 נק'. זאת תהיה העונה השלישית שלו בליגה הארצית אחרי שהעביר את רוב הקריירה בליגה הלאומית, ולפני חדרה שיחק בכפר קאסם איתה זכה באליפות המחוז הדרומי לפני שנתיים. מי שעוד מצטרף הוא הגארד טל צוויפלר (21, 1.85) ששיחק העונה בהפועל ט. עמק הירדן. צוויפלר לא היה הכי יציב בקליעה אבל כן הציג משחקים יפים בדו ספרתי וממוצע עונתי של 6.3 נק'.