חיזוקים למטה יהודה ובאר יעקב

שתי העולות החדשות סוגרות את הסגלים שלהן - מטה יהודה צירפה את דיוויד מוסינדי שהיה מהמצטיינים העונה באשקלון, ויחזק את הקו הקידמי של הקבוצה, באר יעקב צירפה את אמרי אנגל ששיחק העונה בגבע"ש. (צילום: דיגישארק מדיה)


| safsal

 

סגל מעניין במיוחד נבנה הקיץ בהפועל מטה יהודה, שנראה שמכוונת די גבוה. הקו הקידמי של הקבוצה שכבר כולל את דביר רינגוולד, יובל גורפיין ושגיא טאבו קיבל עוד חיזוק משמעותי השבוע - בדמותו של דיוויד מוסינדי (27, 1.93) שהצטיין בעונה החולפת במדי אשקלון. הפורוורד היה הקלעי המוביל של הקבוצה עם 13.7 נק' כולל משחק אחד של 28 מול פ"ת, ונחשב לאתלט בצבע שיודע גם למסור. מוסינדי שיחק בארצית גם בלוד (במדיה גם נבחר לחמישיית העונה) וגבע"ש וכן בלאומית ברמה"ש, חבל מודיעין, עפולה ור"ג. 

מכבי באר יעקב גם היא בנתה סגל מעניין הקיץ, ואליו הצטרף הגארד אמרי אנגל (28, 1.85) ששיחק העונה בגבע"ש ותרם 8.8 נק' למשחק. לפני זה שיחק מספר עונות בנחל שורק וברמה"ש, וגם בליגה הלאומית. עוד בקו האחורי של הקבוצה נמצאים שניים שממשיכים אחרי שזכו עם הקבוצה באליפות ליגה א': הגארד מור אפלבאום (30, 1.82) לו זאת תהיה העונה הרביעית ברציפות, כשהעונה היה אחראי ל-9.4 נק' במשחק. לפני זה עבר בארצית בכמה קבוצות, בין היתר בבאר טוביה, אשקלון ורמלה. השני הוא הגארד דין אליעזר (29, 1.82) שקלע העונה 9.3 נק' וגם לו עבר ברחבי הארצית דרום.