בעקבות המצב - דחיה בפתיחת העונה

הנהלת איגוד הכדורסל החליטה היום כי בעקבות המצב המתוח בצפון והחשש מהסלמה נוספת הליגות שהיו אמורות להיפתח בתחילת אוקטובר נדחו בשבועיים. הליגה הלאומית שהייתה אמור להיות הראשונה לצאת לדרך תחל ב-22/10.


| safsal

 

זה היה באוויר בתקופה האחרונה, ועכשיו זה הוחלט באופן רשמי על ידי הנהלת איגוד הכדורסל. הליגות שהיו אמורות לצאת לדרך בתחילת אוקטובר יידחו בשבועיים בהתאם למצב ולהנחיות פקע"ר. הליגה הלאומית הייתה אמורה להיפתח ב-8/10 ונדחתה ל-22/10, הליגה הלאומית לנשים, הליגה הארצית, ליגות העל לנוער ונערות שהיו אמורות להיפתח ב-13-15/10 נדחו לסוף החודש. הליגות אמורות להתחיל ממחזור 1 ולשמור על לוח המשחקים המקורי.

כרגע הדחיה היא רק עבור הליגות שהיו אמורות להיפתח עד ה-26/10, כשבהמשך תיערך הערכת מצב נוספת במידת הצורך. ההחלטה לא תקפה לליגות העל לגברים ולנשים, שמתנהלות עצמאית תחת המנהלות וכרגע ממשיכות בפעילות בהתאם להנחיות. ההחלטה כאמור מגיעה בעקבות המצב בצפון והחשש מהסלמה נוספת. כבר בימים אלו יש הנחיות מיוחדות על אזור הצפון וכך למשל משחקי ליגת העל לכדורגל נערכים ללא קהל ומשחקי גביע ווינר בליגת העל הועברו לאולמות במרכז הארץ.