לגיונרים: סופ"ש של דרמות

אולם ובן שרף הודחו מהגביע הגרמני אחרי הפסד דרמטי משלשה על הבאזר, הפסדים צמודים גם לעמית עבו וים יהונתן שמשחקים בליטא ופולין. אופק מלכה רשם ניצחון עם רואן בליגה הצרפתית השניה, שון דוסון לא שיחק בהפסד של פירולי בליגה האיטלקית. (צילום: htv_basket_club)


| safsal

 

אחרי שורה של נצחונות מרשימים בליגה וביורוקאפ, אולם הגרמנית הפסידה בצורה מאכזבת בסיבוב הראשון של הגביע הגרמני 100:103 לבאמברג. קבוצתו של בן שרף הצליחה לברוח לקראת סוף הרבע הראשון ליתרון דו ספרתי וברבע השני גם הגיעה לפלוס 15, אבל אט אט באמברג חזרה למשחק ובסופו של דבר אחרי רבע אחרון שקול ומותח גם הצליחה לנצח עם זריקה מדוייקת מחוץ לקשת. שרף הציג ערב קליעה מוצלח מאוד עם 8/10 מהשדה בדרך ל-20 נקודות והוסיף גם 4 אסיסטים.

בליגה הצרפתית רואן בה משחק אופק מלכה רשמה ניצחון שני לעונה - 75:79 על פו אורטז. פרט לכמה דקות בהן רואן הצליחה לברוח לדו ספרתי, גם המשחק הזה היה שקול ברובו עם חילופי הובלה. בדקות הסיום רואן הצליחה לשמור על יתרון קל וסיימה עם הנקודות. מלכה שותף ל-13 דקות. וגם בליטא היה לנו משחק שקול כשנבזיס בה משחק עמית עבו הפסידה 91:95 סיאוליאיי, וירדה למקום האחרון בטבלה כשהיא עדיין לא נצחונות העונה. נבזיס כבר הצליחה לחזור מפיגור דו ספרתי ברבע הראשון והובילה ב-8 בתחילת הרבע האחרון, אבל במאני טיים היריבה רצה 2-11 והשיגה את הניצחון. עבו הציג יום קליעה בינוני מחוץ לקשת אבל היה יותר חד מבפנים וסיים עם 17 נקודות (4/7 ל-2) כשהוא מוסיף גם 5 רב' ו-9 אס'.

בפולין ים יהונתן וקבוצתו ספוג'ה הפסידו 78:83 לטרפל סופוט, כשגם שם היה לנו משחק די מותח. הקבוצות הלכו ראש בראש לאורך כל המשחק ואף אחד לא הצליחה לברוח ליתרון של יותר מ-8 הפרש, ובסופה של הנדנדה הייתה זאת כאמור טרפל שסיימה עם ידה על העליונה. יהונתן פתח בחמישיה וקלע 9 קודות (3/5 ל-2) לצד 5 רב', 2 אס' ו-5 חט'. פחות צמוד היה בליגה האיטלקית השניה, שם משחק שון דוסון. קבוצתו פירולי הפסידה 63:82 לברינדיזי וירדה למאזן 2-2 באמצע הטבלה. ברינדיזי פתחה את המשחק עם 4-17, המשיכה משם ליתרון 28-45 בהפסקה ובמחצית השניה כבר שמרה על הפער עד לסיום. דוסון לא היה בסגל למשחק.