אוהדי רמלה ואשדוד רוצים תשובות

ביום שישי הקרוב אליצור רמלה ומכבי בנות אשדוד יפגשו בחדרה לגמר גביע אתנה. בהצהרה משותפת של שני הקהלים פנו האוהדים למנהלת והלינו על בחירת השעה המוזרה והמיקום, ומקווים כי הם יצליחו איכשהו לשנות את מועד המשחק. (צילום: מנהלת ליגת העל)


| safsal


גמר טורניר פתיחת העונה בליגת העל לנשים סידר לנו סוג של קלאסיקו בגמר, מפגש בין אליצור רמלה האלופה ומכבי בנות אשדוד - שתי קבוצות שגם העונה שואפות להגיע רחוק מאוד. המשחק תואם ליום שישי הקרוב בשעה 13:30 בצהריים, ואמור להיערך במגרש האנרבוקס בחדרה. האוהדים משני הצדדים ממש לא מרוצים מהמועד של המשחק, ויצאו בהצהרה משותפת ובפניה \ תחינה למנהלת שתתחשב בהן ותזיז את המשחק.


כך פורסם היום בפייסבוק:

"צהריים טובים למנהלת ליגת העל לנשים, לאיגוד, ליו״ר המנהלת היקרה ולכל העוסקים בדבר.

לאחר מחשבות רבות החלטנו אוהדי רמלה ואשדוד, שני הקהלים הגדולים והיחידים בליגה, להעלות פוסט משותף ולנסות להבין מה עומד מאחורי ההחלטות בטורניר קדם העונה ומה פשר הזלזול בנו ובכל הטורניר הזה. אי אפשר לקיים טורניר, לצפות שניקח אותו ברצינות ולזלזל בו ובשעות שלו. לזלזל בנו, בזמן שלנו, באהבה שלנו לקבוצות שלנו וברצון שלנו להגיע למלא יציעים.

ביום שישי הקרוב מתקיים גמר הטורניר עם שתי הקבוצות הגדולות בליגה, שמשחק ביניהן הוא חגיגה בפני עצמה, ובצעד מוזר החליטו לקיים אותו ביום שישי בשעה 13:30 בנתניה ואנחנו רק רוצים לשאול למה? אנחנו קורעים את עצמנו כל פגרה מחדש כדי להביא קהל לעונה הבאה, אנחנו מרימים את הליגה הזאת ומוכנים להגיע לכל מקום אחרי הקבוצות שלנו, אבל משום מה זה נראה שרק לנו אכפת מהקבוצות האלה.

גם ככה בקושי יש קהל בליגה הזו, גם את מה שיש אתם מנסים להרחיק? מה אתם מצפים שפשוט לא נגיע? שהשחקניות שלנו ישחקו בשביל עצמן ולא בשבילנו? שלא ישאר קהל אחד בליגה הזאת? יש לכם מושג מה זה אשדוד ורמלה? יש לכם מושג מה זה המשחק הזה בשבילנו? אנחנו מחכים לו פגרה שלמה, אנחנו חולמים עליו ומריצים את השירים בראש חודשים לפני, אנחנו מכינים תפאורה ומתכוננים כאילו זה גמר יורוליג, ואז אתם באים ואומרים לנו ״לא״, אתם לא תהיו במשחק הזה. כי מי יכול לעזוב ביום שישי בשעה 13:00 את הבישולים, את הנקיונות, את המשפחות, את הילדים, את ההכנות לשבת, ולנסוע לעיר אחרת בשביל לעודד במשחק? משחק שחיכינו לו פגרה שלמה וידענו שהוא יגיע. הגמר הזה היה כתוב לנו ביומנים הרבה לפני.

אוהדי רמלה ואשדוד אמנם יריבים ביציע, מחוצה לו אנחנו חברים ומשפחה אחת גדולה ולא ניתן שיפגעו באף אחד מאיתנו.
אנחנו רוצים תשובות, אנחנו רוצים עזרה, אנחנו רוצים שתתחשבו בנו ותשנו את זה ותתנו לנו להגיע לעודד את האהבות הכי גדולות שלנו.

תפסיקו לזלזל בנו."