רועי נברו מצטרף לעמק חפר

חיזוק משמעותי מאוד לשרונים, שמאחדים שוב בין רועי נברו לחברו לעכו גל טסלר שחתם מוקדם יותר הקיץ בקבוצה. כפיר מרדכי עובר לאמן את מכבי קרית מוצקין, ליאור רוזן יעבור יחד עם שחקן אמיתי לחבל מודיעין, דניאל דנינו ימשיך בקבוצה יחד עם חלק משחקני נחל שורק בעונה החולפת.


| safsal

 

הפועל עמק חפר מכוונת רחוק העונה? אחרי שהשאירה את אוהד בן חיים וצירפה את גל טסלר, הקבוצה רשמה רכש נוסף בדמותו של הפורוורד רועי נברו (28, 1.97), שבשנים האחרונות נחשב לאחד השחקנים המובילים בארצית. נברו שיחק בשנתיים האחרונות בעכו, הגיע עם הקבוצה פעמיים לחצי גמר הפלייאוף ולפני זה עשה זאת גם עם צפת, כשהוא עצמו נבחר פעמיים לחמישיית העונה של המחוז הצפוני. בעונה האחרונה שוב הראה לנו את היעילות שלו משני צידי המגרש, והוא סיים כשסגן מלך הסלים של הליגה עם 20.8 נק' ולא מעט משחקים של 26 נקודות ומעלה לאורך השנה.

ואם הזכרנו את עכו, אז מי שאימן אותה בחצי העונה האחרונה כפיר מרדכי נשאר באזור הצפון ועובר לאמן את מכבי קרית מוצקין. הקבוצה עדיין לא ביצעה רכש משמעותי כלשהו, ואמורה להתבסס על סגל צעיר ובוגרי מחלקת הנוער המקומית העונה. רז דויד יהיה עוזרו. שינויים על הקווים גם בהפועל חבל מודיעין, אותה יאמן מי שנבחר למאמן העונה החולפת בדרום - ליאור רוזן. רוזן הוביל העונה את פרוייקט הצעירים בנחל שורק תחת שחקן אמיתי, ובעונה הבאה ינסה לעשות את אותו הדבר רק בחבל מודיעין. 

הסגל של חבל מודיעין יהיה בסגנון דומה לשנה שעברה, עם שחקנים צעירים שחלקם סיימו לאחרונה את גיל הנוער ויקוו לעשות את הפריצה, חלקם ממשיכים (סוג של) מנחל שורק של העונה החולפת. בינהם תמצאו את הפורוורד שקד צפתי (21.5), שנבחר העונה לשחקן ההגנה של מחוז דרום, והפורוורד איתן ינאי (21, 2.02), שהראה יכולות טובות בצבע ותרם 8.2 נק'. בגזרת הקצת פחות צעירים ימשיך  הרכז דניאל דנינו (28, 1.87) שבקיץ שעבר ירד לראשונה לליגה הארצית אחרי הרבה שנים בלאומית. דנינו היה המוביל של חבלמו העונה גם בניהול המשחק וגם בהתקפה, והיה אחראי ל-16.9 נק' כשרק ב-3 משחקים ירד מהדו ספרתי. 

אליצור לוד \ נחל שורק קרובה לסגור את הסגל, כשבין המצטרפים האחרונים תמצאו גם את הפורוורד אריאל ז'אנו (24, 2.00) ששיחק בשנתיים האחרונות בא.ס. אשקלון. בעונה האחרונה תרם 7.0 נק' למשחק. הגארד עמית אדיבי (21) ששיחק בנחל שורק ותרם 5.4 נק' ממשיך בקבוצה המאוחדת, ובדומה אליו ממשיך גם איל נוני (19) ששיחק בלוד בליגה א' וגם הוא בצירוף מקרים מעניין קלע העונה 5.4 נק'.